Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ape adahal?


Avelyn: Do you actually mingle with people in UK? Your english needs improvement.
 Don't just stay with Malay

Tadaa..
1st time ada feedback macamni..
macam ku kenai ja ayat ni..
tapi di mana ya?

sat flashback
sila baca dalam nada syair...

Tersebutlah kisah..
suatu cerita...

dah cukup..
sakit tekak..
suhu minggu ni tetiba jadi sejuk..average -1Celsius dan 2Celsius
kulit dh kering..huhu..
dh pakai sabun dove..ok la..
kn buh extra lotion ni..

ada mingle (bergaul) ngan orang UK..
tapi perlu ka tunjuk depan mata?
kalo gentlemen..cakap la depan2..u coward...
aku xkaco hidup hang pun..
cakap dengan hang pun xpernah
kalo terjumpa,muka hang sendiri macam susu busuk..
sapa mau senyum balik..
English aku mmg la xterror..
sebab tu aku xdapat biasiswa..
tapi aku dapat markah tinggi masa training customer service kat Astro..
sebab bahasa aku Class A..Customer puas hati..
+visitor aku banyak dari malaya..
depa suka aku bahasa malaysia
aku sayang malaysia..
terima kasih sudi melawat blog..
kalo aku terror english pun..
bahasa kedah tetap menjadi pujaan hatiku..
kawan mat salleh aku dari kecik ingat lagi 2/3 patah bahasa melayu..
:D

kepada pembaca blog semua..
kalo korang nak tau..
ada gak bangsa serumpun kita..
xpuas hati ngan orang2 sendiri..
padahal xpernah bertegur sapa..
padahal bila kita senyum..
dia wat muka kering,berlagak
kat belakang cakap besar
tapi, bila jumpa depan mata..senyap membisu..

lari jauh xleh blah tu..
hahaahaa..
pengecut..
tu bukan laki..or jantan..

ada lagi..
kalo korang nak tau..
masa solat jumaat..
boleh tau berapa kerat yang pi..
lu pikirla sendiri..

pernah last year, minta tukar waktu sebab nk solat jumaat..
sebbaik lecturer bagi..
tau tak..apa jadi..
ada yang kerat2 tu..x pi jumaat..depa balik tido..pi makan..

Astaghfirullah hal azim
mengucap panjang aku bila dapat tau

sedih kan jadi macamni..realiti student di sini..
so far..yang aku jumpa..
alhamdulillah..baik2 belaka..
sama2 kita doa yang terbaik, semoga dibukakan pintu hati mereka untuk menuju jalan yang benar, amin.

c ya..

2 Response to Ape adahal?

amf
30 Januari 2011 pada 12:52 PG

biarlah taknak tulis english pun. biarlah nak tulis bahasa rojak pun. blog kita, sukati kita lah. hahaha...

30 Januari 2011 pada 6:37 PG

yeah azda..betui betui betui..dia pengecut kan..xbrani buh ID..piraahh..xmacho arr..IP leh trace..

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D