Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khas untuk Peminat Kucing & Arnab

Segmen kali ini, di bawa khas untuk Peminat Kucing dan Arnab
Ladang Integrasi Sinar Dzuha
(pemiliknya kawan D'lla,sila jenguk FB)

Ia mempunyai ladang di Changlun, Kedah, Utara Malaysia
Ia merupakan pusat pemeliharaan Kucing, Arnab & pusat penyelemat haiwan

Buat masa ini, pihak berkenaan tengah mencari dana untuk makanan/perubatan serta membina lagi
rumah2 perlindungan kucing terbiar. Perkhidmatan menjual @pertukaran @adoption kucing2 comei lagi manja turut ada

mesti xbest xda gambar?
nah sila tgk


yg nih namanya Owen, Jantan
berumur 1 tahun +
berat 3.7kg
di terima di pusat itu pada 13.5.2011
telah diberi ubat cacing, anti parasit, vitamin semua dalam satu, minyak ikan
RM?
sila kawtim dengan empunya Pusat..
harga berbaloi sebab bukan harga kedai..
setelah ditolak modal perubatan,makanan dan penjagaan..


comei kan Owen :)

Hi, saya Calico. Seekor betina
saya baru 3bulan.
Saya telah diberi ubat cacing, anti parasit, vitamin semua dalam 1, dan minyak ikan..
Pilihla saya untuk di adopt :)
hubungi Pusat ini untuk harga
saya telah diselamatkan dari pasar pagi

Hi, Saya Memey, betina.
saya baka Parsi
saya baru 3 bulan.
saya telah diberi cacing,anti parasit, vitamin semua dalam 1 dan minyak ikan..
adik beradik saya semua telah dijual. Boleh tengok gambar mereka dalam FB
Tinggal saya saja..
ibu saya macam saya..
saya sangat aktif bermain..
RM499..
come pick me :) 

Saya seekor Jantan..
abang saya telah dijual..ayah saya besar..Saya pun besar la
umur saya 1tahun dah..
Saya untuk dijual..
Berminat?

Hubungi pusat yer..
Pihak pusat amat memerlukan bantuan anda untuk dari segi wang dan barang2 :)

Pihak pusat turut menjual barang2 di bawah untuk membiayai kos :


budget Price
Cat Food Cutiez Catz
500gm/Pack = RM5.00
Perasa : makanan laut
makanan ni original asli..semua kucing di pusat makan ni..sihat dan chubby :)

Ubat Kurap/Gatal Mujarab
untuk kegunaan luar badan sahaja
RM11.00/pack

PENGGUNAAN:
sapu pada tempat gatal/berkurap apabila perlu

Testimoni:
customer pusat guna kata memang berkesan

Kitzyme All in 1 conditioning Tablet
Pek 600 (600 + tablet)

Sirap vitamin untuk Kucing, anak kucing, arnab
90ml = RM25.00
25ml = RM7.00


PENGGUNAAN:
Pet kurang sihat beri 1/2 kali setiap hari
Pet biasa beri 1 kali setiap hari
Pet Sihat beri 1/2 kali sehari

 
ubat mata RM5.00 satu tiub


PENGGUNAAN:
Sapu pada mata sakit/berair apabila perlu..
pihak pusat dh guna brand ni 10tahun,berkesan

 
Ubat Kutu Badan
Frontline Spray 30ml (repack)/RM24.00
(botol spray yg dah habis ubat kutu boleh jual dekat pusat)
Untuk 6 - 10 ekor kucing

Sapu di badan RM15.00 sebotol (1 - 2 ekor kucing)
Testimoni customer kata sangat berkesan.

Ubat Kutu Telinga
Troy Ear Canker Drops RM28.00 sebotol
BEAPHAR 50ml RM35.00

 
Ubat Cacing (Worm Buster) RM4.00/tablet (harga di pasaran RM5 ke atas)

PENGGUNAAN :
 Kitten : 1/4 biji
Cat biasa : 1/2 biji
Cat besar : 1 biji

Kaedah Membeli :
Sila Message details kucing, umur dan berat supaya kuantiti yg sesuai dapat diberikan


Ubat Cacing Albendazole 200gm RM10.00/tablet

PENGGUNAAN:
Kitten : 1/8 biji
Cat biasa : 1/4 biji
Cat besar lebih 5kg : 1/2 biji
Cat besar lebih 10kg : 1 biji
Kaedah Membeli :
Sila Message details kucing, umur dan berat supaya kuantiti yg sesuai dapat diberikan

Pets Nail Cutter
A - Set Pemotong & Pengasah Kuku RM18.00
B - Claw Scissors RM14.00
Rantai Leher Kucing/Arnab (cotton colar + loceng) RM7.00
Rantai Leher Kucing/Arnav (cotton colar) RM5.00
Loceng Pelbagai Warna (saiz M) RM3.00


Rantai Leher Kucing/Arnav (cotton colar) + tali pemegang 52" / 5' panjang + loceng = RM14.00

Set Menyusu Kitten/Rabbit ect = RM15.00

Jangan malu2 atau segan untuk menghubungi..
Pemilik sangat ramah melayan anda : 012 - 577 1178
produk tersebut juga boleh di pos..
kucing pn boleh di pos dengan flight..tp harga tu saya xtau berapa :)
sebarang hasil jualan akan digunakan untuk membiayai kos sara hidup kucing2 di sini :)

18 Response to Khas untuk Peminat Kucing & Arnab

19 Julai 2011 pada 5:05 PTG

saya nak tahu dengan lebih lanjut tentang Ubat Cacing Albendazole 200gm RM10.00/tablet nie.. boleh bagi no fone utk di cntc?

20 Julai 2011 pada 12:41 PG

ok She Ra.. 012-5771178 cakap dgn LISD ladang intergrasi sinar Dzuha dpt dari Dilachidori..
owner tu tahu la :D

Tanpa Nama
27 Januari 2012 pada 2:51 PG

saya nak g la tempat ni...leh gtau x katna??hint tempt coz sya org perlis... tak tau sgt area kedah... huhu

8 Februari 2012 pada 1:59 PTG

sila hubungi LISD yer

http://www.facebook.com/lisdpetstore

Tanpa Nama
20 Mac 2012 pada 12:44 PG

mane almt tmpt ni sy nak dtg..

Tanpa Nama
20 Mac 2012 pada 1:13 PG

admin..kalau sy nk tempah cat food tu bleh x?

4 April 2012 pada 10:59 PTG

Hubungi :
SINAR DZUHA FARM & PET HOUSE (012 - 577 1178)

LADANG INTEGRASI SINAR DZUHA ( L I S D )
49/117 KAMPUNG BENDANG TOK LEH,
JALAN SINTOK, CHANGLOON,
KEDAH 06010

Tanpa Nama
12 November 2012 pada 1:49 PG

Assalamualaikum~ saye nk tau ape susu yg sesuai utk anak kucing & kucing dewasa? ade jual x susu tu?

22 Januari 2013 pada 11:55 PG

Salam, sy duduk kawasan bandar kluang. Agak2 dimana sy bley dapatkan spray frontline (ubat kutu kucing) ini...? Tlg bg name kedai dn alamat dlm bandar kluang....

23 Januari 2013 pada 1:02 PTG

W'ssalam..terima kasih sudi menjengah..maaf saya xtahu kawasan sana.saya di utara..boleh beli melalui fb http://www.facebook.com/lisdpetstore?fref=ts

21 Februari 2013 pada 2:40 PG

Akum ... btol susu ada stock lg x ??? brapa postage ke sabah ??

21 Februari 2013 pada 2:52 PTG

Hammie sila ke FB http://www.facebook.com/lisdpetstore?fref=ts
En. Elle 012 - 577 1178 utk makluman lanjut.D'lla promo member ja :)

11 Mac 2013 pada 11:58 PTG

macam mana nak order nihh ? nanti email saya ehh noorazmira@ymail.com , tq .

5 April 2013 pada 2:22 PTG

Kawan2..tau x kat mn ada jual rantai kucing yg ada ukir nama diorg?

nia
17 April 2013 pada 5:19 PTG

sis saya nak tali arnab satu .mcmana nak beli ye? :)

27 Mei 2013 pada 12:13 PTG

sis klu sy nak order rantai tu mcm mane yer...nak order dalam 10 pcs
pastu dgn ubat kutu,vitamin,ubat kurap dan ubat sakit mata...

Tanpa Nama
27 Mei 2013 pada 12:15 PTG

sis camne nak order barang diatas...rantai,vitamin,ubat sakit mata,ubat kurap dan ubat kutu..

6 Jun 2013 pada 5:15 PTG

salam. sis, sy nak bli Sirap vitamin 90ml = RM25.00 dengan Ubat Cacing (Worm Buster) RM4.00.

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D