Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mission Impossible is Possible?

Akhirnya..jumaat petang 13 Nov 2009, aku gagahkan diri..p Penang dgn bas Transnasional..mak aiihh..tiket naik harga..dulu RM7.50 ja
Sekarang dh RM9.80..jm 3.20pm..br bertolak..hehe..apalagi..cari time tidokan diri..letih dah..direct tido 12lebey..haha..cantik dh mata aku..p penang jumpa member yg bakal kawen..n my sis nk pindh rumah..ngehngehngeh..

jm4.30pm..sampai jeti bagan..fuyoo..nmpk kemas n teratur lagi daa..kalo x dulu..jalan lubang sana sini..feri still da same old skool..gagah berdiri merentasi laut..nak sampai pulau tu..tetiba ada announcement..ingtkan apa..rupanya..nk bgtau..dh nk sampai..sila duduk pastikan tekan brek bg kenderaan semasa feri merapat..laju aku turun dari feri..nk ligan bas rapid penang..the best..err..lupa la..ofis hour jalan jem..sengal tui..stuck in town..dari dlu smpai laa..jem ja tetiap jumaat ptg..bas pusing belah lain..dekat 1jam lebey..sejuk kn aircond n time tu hujan lebat sgt..kwn aku dh penat tunggu kt usm..

smpai usm.fuh..tumpang sepayung ngn student situ..good luck for her..& thank q very much..

akhirnya..ketemu juga ngn Puan Wani..yeye..ronggeng ngn keta viva lak..dedulu ngn moto..miss the last time..apalg..panjangkan langkah dgn segera..mission utama..Quensbay.p kdai sport..er..mcm xda saiz aku ja pun..mahai la..then p ats tu..out of break pulak..adehh..dh la nk cepat nih..usya dari luar..n then ada staff masuk..apalagi..terus usya..info cari saiz kecik n budget..er..europe saiz 35..haha.budget RM200..aku dh usya kt internet..harga lebey kurang la..cmpur posting mahai balik..dapat la satu..RM179..jimat skit..hikhikhik..best oo..
tawaf jap kedai tu 2/3 round..yeye..time bayr staf tu kata..i off day hari ni..er..tp xpa..i leh claim commision..budak tu blur2 skit..hahah..xpa rezeki dia..aku dpt blade..yihaaa..merah gitu..

er..gmbo nnti yer..n then km smbng makan kt mee udang ayu teluk kumbar..terlupa ada Nur Kasih..layan la..mee sedapp..
sukanya..soo happy..

No Response to "Mission Impossible is Possible?"

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D