Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sesekali ku rasa teringin

Cewah..kalo korang tgk tajuk ni.. korang xtringat ker lagu Shima: Teringin?berkaitan jugak la lagu ni ngan aku sekarang ni..dh mula teringin..teringin ni memacam..tetiba hatiku diketuk..hatiku melonjak..aku rasa sayang heyy rasa sayang sayang heyy..

apa la korang piki..peringatan..bukan aku nk flirt..kawan biar seribu kasih biar 1..er.. kasih sayang ada byk la..Allah,Family,
buah hati intan payung n kengkawan.

dah dah.aku dh merapu..nnti korang piki lain..ni ha..aku terbekenan jatuh hati..

lagipun aku ni..suka sgt kuceng..tp parent xbagi bela dh..bau..n kn bg bersih bebetui..maintainence mahai..+aku allergy bulu kucing yg kotor..sapa bilang kucing xsuka golek ats tanah?

leh wat mcmni..beshh


comeiinya..kawaii..
so tadi aku telah menggoogle..ni kes kelmarin aku hnto lptp p kdai..terjumpa dia ada juai..RM10 sekoq..geramnya..baka syrian/golden hamster is the best..
so nk pilih pn kn tgk..better amek 2bulan ke ats n ekor/bulu dia xbasah semcm..kalo ekor basah semm..n pucat..ada penyakit la..nk jg sikit punya senng..lpas ni..abes la duit aku duk gila beli set rumah dia..seminggu sekali kn bersih rumah dia..dia makan bijirin n sayur berair mcm carrot,sengkuang,jagung..tembikai xboleh..itu lebey air daa..

er dlm proses nk pujuk parent..cehh..kn bodek gak..adoii..xpa..hope dgn kecomelan hamster parent aku bg..kecian kt aku..dh la kuceng xlh main sgt..asyik pinjm main tumpang kasih kuceng jiran

3 Response to Sesekali ku rasa teringin

18 November 2009 pada 5:18 PTG

Dayung geli ngan hamster atau yg sewaktu dgn nyer..tp pegi pet shop suka plak tgk menatang ni hehehe...kiut.

6 Disember 2009 pada 3:40 PTG

wahhh.. akhirnye dpt jugak dia hamster.. tahniah yeee.. jaga dia bebaik.. hee

1 Januari 2010 pada 11:35 PTG

tp apakan daya..abah xkasi bela pet..huhu..

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D