Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Anniversary tickers

Menghitung Hari

Dupp dapp duupp dapp....fuhhh..riso..pening..tensen..nervous...heppi..macam2 ada..haha..
tgh duk piki2..preparation..date xconfirm lagi..sabo2..nnti D'lla umumkan..I'm getting married!!!
preparation skrang yg tgh pening:

1.souvenier (dh mula skit)
2.hiasan bilik (pakej vs sendiri,hmm nk wat sendri sebb parent suka benda tu ada kt rumah)
3.baju nikah (yg ada design simple dlm kepala ni,xlukis lg,sbb tgh mood menaip,hikhikhik)
4.hantaran (opp aku terlupa lak idea aku aritu,korang agak2..sesuai x,daun ketupat yg telah direbus & kering tu agk2 tahan lama mana..boleh ke nk pintal2?
5.skil memasak (aduhh riso..kalo buka buku,mmg ak reti..ngehngehngeh,bakal mertua suka kalo pandai masak,,err..aku ni dh la xmkn sgt cabai/cili sebb alergi lorrr..cian ak..cian laki aku..xpa aku duk blajo wat air asam,belacan etc..
6.kasut (er..another big trouble..bakal laki aku,tinggi..hehe..mn mau cari high heel 3' ++?around RM100.. kaki aku ni special skit.kaki jawa..+kecik.er..tringat ayat..pain is beautiful..lebey kurang la ayat tu..kn blajo menahan ni..skrang duk biasakan diri ngn kasut yg aritu my fiance kasi hadiah..thanks dear..tinggi 2inci setgh brand bill keith..yahoo..ada kasut designer..ala murah je..ada sale kt plaza gurney aritu..aku jln pn xbetui lg..cnfirm kalo geng aku tgk mesti kaw kaw kina gelak..tp kan..comei sgt tau(poyo lak aku ni)er..from girlie childlish bertukar menjadi wanita..er..wanita?i prefer lady..walaupn aku kebudakan skit..tp korang xkenai maka xcinta..hehe..that's life..full of surprise..kawn aku pn terkejut..otak gilo2
7.Mekap (hmm..rasa nk amek K.Siti,Mum's Collection, yg makeup tunang aritu..keserasian ngn mak andam penting..memcam kita chat bab2 makeup..)
8.Aksesori nikah & kawen (err..hope ada la jnis yg ikut tema aku tu kt Mum's Collection)
9. baju kawen (ni aku pening2 pening..riso..duk cari yg sesuai tema..kt cni xbyk lorr..kalo ada pn, really outdated & xsesuai ngn aku yg kecik molek..jenih labuh n meleret..aku 4'10"..slim gitu..haha..kalo pakai uniform skolah,haku muda lg..design ada..tp,hope tailor leh wat la..design tu simple ja..insprasi?aku usya sampai naik juling mata nih..parent ak sndri ckp..udah2 le ngn lptp tu...ok ke design aku?ka biasa sgt..aduhh..terconfious lg..ni yg sush pabila pernh bergelar Student Seni..suka mereka memcm..trigat lak masa kt USM..ada org pernh tanya..student apa.jwb SENI..oohh patutla..student seni mmg unik..lain sgt...mau xlain..km p kelas selekeh gila..org lain bw handbag lawa2..km bw toolbox,masuk bengkel pegang gergaji besar & kecik,hammer,drill angkat papan 6' x 8'..err..bau?sorry yer..kalo terkina bau..time presentation..Wallawehh..xsesia dulu belajo design..siap ada lecturer komen,u,worst!..mybe aku xreti wat mende alah tu tp..skrang ak dh tunjuk skill tp skil lain..
10.bunga tangan (rasa nk wat sendiri la..ada jumpa itu machaa juai murah,byk inspirasi dr buku)
11.photographer (adehh..tight budget..budget xcukup dh..ohh mama,sponsor la daku)

kalo korang berminat nk share idea/cadangan design bj utk kawen aku.email or ym dnur_adillah@yahoo.com
sharing is caring..kongsi ilmu ye..ala post kt komen pn okeh..
opp 10 jer?yg ni ja terlintas kt kepala aku..apalagi..kasi cadangan bernas lg..komen anda sangat dihargai..

3 Response to Menghitung Hari

1 Januari 2010 pada 11:42 PTG

wahh..getting married soon! seronok2..tahniah d'lla :)

2 Januari 2010 pada 8:22 PG

same2 lh kte sharing2 info eh...he3...

3 Januari 2010 pada 9:42 PG

orait..roger & out..
fuhhh...dupp dapp dupp dappp

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D