Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Anniversary tickers

sambung-Chaiyok..Ganbatte..GoodLuck..Semoga berjaya!

CPU tu hilang masa hari sabtu/ahad..time tu kami offday..so..xlh salahkan kami..lgpun..ada org lain guna kelas km..haha...lawak2...

tapikan..benda paling kelakar dalam hidup aku..
suara ku yg halus mulus nyaring ni..dicop dilabel.nice voice masa live call...
gila arr..terkejut gak aku..bab suara aku dh hilang confident..kes aku kena kutuk2 dlu..suara ku menyakitkan..
aku hilang confident utk bersuara dh..err ambil masa agak lama utk sembuh normal kembali..
opp doesnt mean i'm insane k..tp bab fizikal sekarang aku dh boleh berbangga skit..hehe..
dh naik seri..haha..thanks darling..making it a beautifull life..orang2 yg suka buli aku dh makin lenyap dari hidup aku..syukur alhamdulillah..happines come with a sacrifice..bersusah - susah dahulu, bersenang - senang kemudian..sebab aku piki positif..xsemestinya yg besar,or tua dari aku lebih matang dari aku..certain important things, mereka lebih teruk dari aku..lebih kebudak-budakan..i start to look into positive way..

think as a degree person..ngehngehngeh..tercabar my fiance nanti..sebab dia xkhatam degree lagi..hmm..petang ni aku nk wat apa yer..celebrate 1year aku selamat koje cni..bulan depan last koje..haha..makan kek..macam best..oh tidakk...aku dh kempunan ni..ice cream, kek dan coklat ada kegemaranku..aku mengaku..mmg aku macam2 budak..ala..apa kes..just outside jer..dalaman aku..hampa mana leh teropong..dalaman aku..macam orang kata..xkenal maka xcinta..aku pegang kata-kata ni..aku sebenarnya pemalu sikit..haahaa..tapi kalo dh kenai lelama..terserlah xtakmaluan aku..hahaa..apa yer?yang ni kena ask balik member aku..err..i become very open minded..topik wanita?lelaki?fashion?petua?ada la skit..ntah aku pun xpasti..

hmm mesti my penpal-lucia- haru biru nk baca nih..sorry dear..please google translater www.citcat.com
yeahh xsabo nk jumpa dia nnti..yahoo..confirm dia tinggi gila..aku pendek gila..aku kecik dia besar..
oh rinduku padamu..temank sepermainan kanak2 ku..

No Response to "sambung-Chaiyok..Ganbatte..GoodLuck..Semoga berjaya!"

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D