Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Anniversary

Lilypie Angel and Memorial tickers

Update My Noni

Salam Sejahtera,
 di sini dila nk promosi lagi produk Noni..
Dila sekeluarga sendiri dh guna..alhamdulillah, masalah kesihatan dh semakin berkurang..mana ada penyakit sembuh cepat2..Dila penghidap resdung, mmg dari kecil lagi..bergantung ubat doktor..pepagi bersin teruk & selsema..er.kat rumah tukang perabis tisu..haha..sampai besar..ubat..macam2 dh try,tradisional & moden..nk give up pn ada.
mahai dan murah semua dh cuba..dgn noni..makin lama makin berkurang..syukur alhamdulillah..

sesapa penghidap resdung,allergic..cuba la yer..
Dila asalnya,xkesah la MLM ker,apa ker, yang Dila tau..ubat ni memang berkesan..
yang mahai xsemestinya berkesan..yang murah pn belum tentu.yang penting usaha :)
murah jer sebotol RM50 utk 10ml...lagi bagus kalo korang jadi ahli..jimat sikit..untung tu ada la sikit, macam pendapatan sampingan jer..peringatan.ini bukan skim cepat kaya or piramid.cuba tgk billionaire, mereka dulu mula2..nk berjaya macam sekarang pun susah..

abah pun dh makin sihat..penyakit darah tinggi abah dah normal.. dh maintain 5bulan..
buasir dh 75% sembuh, gout dh lama xjadi..er..kalo byk makan kekacang tu,mmg akan rasa la tanda2 gout sikit.Noni akan lawan penyakit satu demi satu..mana boleh mendadak..kang badan terkejut lak..

my sis no 3..migrain dia dh kurang..kalo x,tetiap hari migrain.makan ubat doktor pn xrasa apa..kebal.
jerawat dia pn dh kurang..dia dh try selama 3bulan..migrain dh jarang menyerang :)

kalo ubat moden,kita xkan dapat tau kesan jangka panjang dia..dila dh rasa dh kesannya..dh kebal ubat selsema..kalo selsema kena telan ubat lg kuat,..kalo orang kencing manis,kalo peringkat awai tu,mmg ada harapan penyakit nak berkurang banyak..tp kalo dh peringkat kn dialisis...untuk maintain ja tahap tu dr jd lagi teruk..

noni boleh diguna dgn ubat Doktor..kn ikut Dos yg sesuai..
just titik waktu bangun tido,& malam sebelum tido

No Response to "Update My Noni"

Catat Ulasan

Nota kaki anda :D